1 юли 2023 г.

Писмо до Веси - неделя 25.06.2023

Здравей, Веси,

не знам дали има смисъл да ти пиша, защото ти никога не пожела да направиш реална стъпка към другия, в случая мен, а и винаги теглиш всичко към себе си, както е и сега.

Но все пак да ти кажа, че всичко в последните две години и половина става заради Йована, ако случайно не си разбрала. няма да ти обяснявам колко колко обидно беше твоето поведение към мен през цялото това време, а и преди това, затова и стигнахме до конфликта.

Щом избра ролята на млада вдовица (на такава приличаш) и казваш че ти е добре - ОК. Но за да си още по-добре и да не се страхуваш излишно от мен, ти пиша всичко това. Дръж се нормално с мен и ми позволявай нормален контакт с Йована и ще се чувстваш още по-щастлива и в безопасност, ще ти помагам със всичко което мога и т.н.

Не измъчвай себе си (да се страхуваш излишно, както твърдиш в показанията до полиция и прокуратура), не измъчвай мен, Йована и всички с поведение на непрекъснат страх и обвинение към всички, понеже именно това предизвикваш в околните, т.е. ответна реакция.

Не знам какво повече да ти кажа - ти постоянно прекъсваш диалога и още повече с подобни наказателни дела, които ми висят над главата. Нещата трябва да се коментират и изговарят, за да не се стига до по-тежки последствия. Но ти мислиш, че си много права като се позоваваш на ЗЗДН, един абсолютно дискриминационен закон, но понеже толкова ти е акъла. Този закон е много лесен за спекулация, а и прекъсва всякаква комуникация, аз вече писах становище до парламентарните комисии по тази тема.

Пак да ти кажа, че всичко се изчерпва с това, детето да има нормален живот, от моя страна. Не знам от твоя страна как е, предполагам, че е същото. Вярвам в диалога, затова и написах всичко това. "Гордостта е първи грях пред Бога" - запомни. За повече информация - дядо Данчо. - той ще ти обясни. А по този показател ти и брат ти сте се насочили директно към ада и искате да завлечете и нас - околните...


Няма коментари:

Публикуване на коментар