30 януари 2012 г.

Второ писмо от Индия

30.01.2009
Арамбол

Здравейте отново!

Изпращам спалния чувал, който ми свърши много голяма работа, направо ме спаси от нощния студ докато обикалях Северна Индия. Сега обаче имам много багаж и купих и някои книги и сувенири, а и зимните дрехи не са вече на мен, а трябва също да ги нося в раницата.
Иначе аз съм вече на морето, доста рязка смяна в рамките на 2-3 седмици. Тук малко по-трудно ставам сутрин, сигурно защото е по-топло и по-задушно. Плажът е приятен и водата също, но и тук индийците са навсякъде и само ти предлагат това или онова и те дърпат и те канят да влезеш в някой магазин. По-досадни са и от арабите в това отношение.
Тук има много backpacker-и, такива като мен и много руснаци, но засега не съм установил някакви специални контакти. Срещнах може би 2-3 по интересни хора, за цялото време откакто съм тука, но не повече от това. Да намериш интелигентни хора, явно е трудно, където и да си по света.
Важното е че това, за което дойдох в Индия е свършено и задачите са изпълнени. Започнах вече да пиша книгата, а в България само ще я дооформя като текст и съдържание. Тя ще е художествено-документална, а не само научно-документ. Съдържанието ще е голяма изненада за всички : )
Това е засега. Поздрави на съседи, роднини и на приятели!



P.S. Арамбол е най на север в Гоа, но е нещо като нашия Ахтопол, който е най на юг. Е има повече палми и кокосови орехи, но и повече индийци, което е най-неприятното.

30.І.09
Гоа, Арамбол

Няма коментари:

Публикуване на коментар