18 февруари 2024 г.

Което трябваше да разбера разбрах, което трябваше да видя видях

Всичко, което трябваше да разбера, разбрах и всичко, което трябваше да видя, видях. Така че в този смисъл няма каква повече да искам от живота и от съдбата. В този смисъл изобщо няма за какво да претендирам или да се чувствам ощетен. Незнам дали този принцип важи за всички хора, но при мен е така.

Изобщо, няма как да кажа примерно, че искам повече пари в този живот, защото си давам сметка, че съм имал достатъчно средства да видя всичко, което трябва да видя, да отида навсякъде където е трябвало да отида, и най-важното, да разбера всичко, което трябваше да разбера. 

Моя майстор, с когото работим вече пет месеца по къщата в Стария град, ми вика онзи ден: "Кога ще караме и ние такива коли и ми сочи един мерцедес, който минава покрай нас и струва сигурно 100 - 200 хиляди евро." Та по този повод ми хрумнаха тези думи и тази мисъл. 

Много отдавна не ме интересува кой каква кола кара, от къде са му парите за нея и има ли право да я кара и т.н... И това важи за всички други материални придобивки на хората около мен. Всеки сам си знае проблемите и това какви са му грижите, какво го чака в бъдеще, какво е заслужил и какво не и т.н. Това също отдавна съм го разбрал и затова не завиждам на никого. Когато мога да помогна за нещо - помагам, когато се иска от мен да направя нещо го прави и това е.

Но дяволът си няма работа и не обича такива хора, които на никой не завиждат и затова прави всичко да ги вкара отново в завист и съмнения. Е, и аз понесох много тежък удар с тази фактическа раздяла с детето и всичките дела заведени срещу мен и всички тези заповеди за защита и т.н. Злото те предизвиква да отвръщаш със зло и да влезеш в неговата игра и да те дърпа все по-надолу и колкото се може по-надолу. И е много изобретателно... Обаче играта на злото срещу теб просто трябва да се игнорира, да не и обръщаш внимание по никакъв начин. 

Но да се върна на темата и пак да кажа, че след сериозния дисбаланс нанесен ми от силите на мрака, днес отново мога да си дам сметка, че най-важната цел в живота ми е постигната, защото всичко, което трябваше да разбера, разбрах и всичко, което трябваше да видя, видях. И не завиждам на никой.

Няма коментари:

Публикуване на коментар