23 октомври 2023 г.

Второ дело по ЗЗДН - писмо до Веси

 Здравей, Веси,


Да ти обясня и на теб, защо стигнахме дотук, имам предвид последното дело, както обясних и на брат ти.
Просто априлската ваканция трябваше да ми дадеш Йована за 2 дена. Не повече, за да не го приема за подигравка, както ти направи, като ми я даде само за един ден. Но твоя си работа, прави каквото знаеш. 
Грешката е моя още при разводното дело, че се подадох на молбата на съдийката, да не водим такова. Аз, както видя, си водих и двама свидетели, а твоите не ги видях и до днес си умирам от любопитство да видя кой щеше да доведеш, за да каже, че не съм се грижил за семейството или за Йована или нещо подобно... Понеже такива хора няма. Но както и да е, грешката е моя, понеже се надявах, че и ти ще проявиш разбиране, както аз направих отстъпка тогава, да не водя дело, но съм се лъгал.

След това, не мога да си обясня, защо трябваше да ми изпращаш онова писмо за къщата и колите чрез съдия изпълнител. Не проумях точно каква е идеята, а и това че ти не можеш да ползваш къщата беше чиста лъжа. Имаш двата ключа от къщата и винаги си ги имала, на един ключодържател с Айфеловата кула. Аз даже още не съм ги сменил, дори и след сделката, така че винаги си можела да ползваш къщата. Не успях да представя този факт на явна лъжа от твоя страна в настоящето дело, което също беше мой пропуск, но при следващи дела ще го направя.

След това за първи май също трябваше да ми дадеш Йована за две нощувки, за да мога спокойно да я заведа в София. Това беше всичко, не друго, за да не избухвам там край Водната палата.

Но ето ти си мислиш, че си права, че аз съм виновникът и насилникът. Добре, но тогава защо не даваш детето да се вижда с баба му, с леля му и с братовчедка му Мира? Защо си изтрила всичките ми приятели във Фейсбук и т.н. ? Знаеш ли за какво говори всичко това?

Говори, че проблема не е в мен, а в теб. Щом всички са ти виновни на теб, а реално твърдиш, че проблемът е в мен и съм виновен аз.

Ами това е, а ти постъпвай както си знаеш, аз там нямам право да ти казвам нищо.



Андрей К.

Няма коментари:

Публикуване на коментар