27 юли 2023 г.

Писмо до Кирил Николов - 23.07.2023

 Привет, Киро (Гиро),


мисля си, че може и наистина не си разбрал защо стигнахме дотук, затова реших да ти пиша.
Всичко стана поради това, че вие не пожелахте да чуете моята страна и да обсъдим бракоразводното споразумение. Когато ми дадохте един вариант на това споразумение в офиса, се разбрахме и аз да кажа нещо по него и да го обсъдим. Аз после писах имейл във връзка със споразумението и до теб и до Иван, чаках цяла седмица за отговор - не идва. През това време някакво дело ми виси на главата - нещо непознато за мен, тоест подложен съм на напрежение. Писах пак - пак нямаше отговор, срещнах по стълбите твоя колега в Прокуратурата или беше на Главната - пак не ми казва нищо. И тогава дойде това с тези смс-и когато, пак ти казах че трябва да обсъдим споразумението, а ти опита да се направиш на интересен и каза че нещата вече са обсъдени, а реално не са. Оттам започна всичко, иначе защо да го правя.
Така ако бяхте предложили едно разумно споразумение, да мога да виждам Йована нормално време през месеца и през ваканциите, без да пише вина за разтрогване на брака, както беше във вашия вариант и т.н. нямаше да има никакви проблеми и всички щяха да си живеят чудесно. 
Но ти винаги си се проявявал като истински хейтър - за теб всички останали са тъпанари, селяни, некадърници и т.н. Е, усети жилото на скорпиона накрая... 
Разбери, че всичко което искам е нормален контакт с Йована, нищо друго. Това се опитах да обясня и на Ива, естествено че съм знаел, че ще сподели първо с теб. Но явно и тя не е разбрала какво и говоря. А затова, че когато някой натиска от другата страна има противодействие - май само това е разбрала. Както и да е.
Казах какво искам аз, а вие вече си преценявайте. И се моли съдбата да не ти поднесе по някакъв начин това, което причинихте на мен, да не виждам близо година дъщеря си, защото ти няма да издържиш на подобно напрежение.

Андрей К.

Няма коментари:

Публикуване на коментар