18 юли 2023 г.

Писмо до Веси - неделя 16.07.2023

 Здравей, Веси,

писах един пробен имейл, защото два пъти ми ги връща.

Виж, казвам ти набързо... Моля те да прекратим вече тази нелепа и обидна ситуация, която се точи от две години и половина.
Просто те моля да прекратите делата, да взема Йована за няколко седмици или там колкото е удобно и за двамата, за да се види с децата, да разбере че е лято и т.н. Тук всички питат за нея, както и по-миналото лято - и Ивчето на Радка и Илинка и Кристина и Радка на Маргаритка и т.н. Къса ми се сърцето като ги слушам Къде е Йована? и Кога ще дойде Йована? и т.н.
Също така, когато пусна Йована с мен само за един ден през пролетната ваканция, Йована няколко пъти каза колко съм й липсвал и колко й е било мъчно за мен, докато ме нямаше за три месеца. Това също ми къса сърцето като я слушам така...  Ти се подигра с мен тогава, нищо не ти пречеше да я пуснеш поне за два дена. Приех го, но после когато исках да я заведа към София отново се направи на интересна, отново за два дена, аз затова избухнах на спирката. Незнам дали наистина ги разбираш тези неща, затова ти ги пиша. Ако целта ти е да ме обиждаш и да караш да страдам - ОК. Обаче все пак помисли за Йована.
Дори и да ми кажеш че не можеш да спреш делата, това също няма значение на практика. Всичко реално зависи от теб, нали така? Така че не ми казвай, че има дела... Решаваш пускаш Йована и това е. И помисли все пак и за бъдещето. Колко искаш да живееш в тази ситуация, която е сега? Ще минат година, две-пет... Искаш да се страхуваш през цялото това време ли, както твърдиш пак да кажа в показанията до полиция и прокуратура и да водим през цялото време дела?
А и тука стигаме до най-обидното в отношението към мен през последните две години и половина - да ме третирате като насилник, престъпник и човек, който даваше всичко за семейството и време и пари и емоции и абсолютно всичко, да го изкарвате че не е правил това. Сега ако целта ви е била да ме обидите и да ме унизявате по този начин и като ме вкарахте в обяснителен режим от две години и половина, да обяснявам в РПУ-то и в съда, че не съм еди какъв си и не съм искал да направя еди какво си и т.н. добре постигнали сте я. Но винаги има ответна реакция, вярвам че вече сте я усетили. а и аз съм свободолюбива личност и не търпя несправедливостта, може би си го разбрала някога.
Ами така... Дано да покажеш разум и да прекратиме цялата тази трагедия. Но ти избра вместо да те нося на ръце и да си живеем живота, да стигнем до война. Дай си сметка за тези неща и не забравяй, че ти го избра. Аз само отигравам ситуацията, в която бях поставен. А и винаги съм бил така - отигравам всичко, което ми сервира живота и ми поднесе съдбата - винаги съм бил така.

Андрей К.

Няма коментари:

Публикуване на коментар