5 февруари 2014 г.

Блогът андорей на 3 години

Може би вече на третата година е време да кажа, защо кръстих блога андорей и luckyak.
Ан-до-рей - така се пише и се чете името ми на японски. А защо точно на японски - ами незнам, но се оказа сполучлив избор.
Lucky ме нарекоха колегите в университета, в желанието си да ме нарекат Щастливец. Всъщност Лъки се превежда по-скоро Късметлия, но в действителност това е и по-точното определение за мен. АК са инициалите ми. И така се получи LuckyAK.
Не съжалявам, че се регистрирах в blogger и започнах да пиша. Предполагам че този блог може би някога ще изчерпи съдържанието си, но със сигурност това няма да се случи в близките десетина години.

2 коментара:

  1. Късметлия...Значи си роден под щастлива звезда:)))
    ...Като мен:)))
    Поздрави!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Привет, Благовест,

    е трябва и късметлии да има. Радвам се че и ти се оценяваш като такъв...
    Понеже има доста хора, които се оплакват че са каръци ... Мисля, че на такива хора просто им липсват някои добродетели... : )

    ОтговорИзтриване