5 февруари 2012 г.

Блогът - на една година

Уважаеми читатели,
Днес е рождения ден на блога „андорей”. Регистрирах блога в края на 2009 и качих няколко теми през следващите месеци, но точно преди една година започнах редовно да водя блога, затова и днес е неговата истинска годишнина. Някъде бях прочел, че първата година при писането на блог е най-критична, така че вече надявам се съм преодолял най-трудното.
Възможностите, които ни предоставя интернет пространството за комуникация и изява са просто невероятни. Имал съм идеи да пиша статии за вестник или списание, но те така и не се реализираха. Не намерих подходящата медия. Блогът също не е съвършения начин за изява и комуникация, но е един много приятен формат. Радвам се че този формат съществува и имам възможност да го използвам, като го намирам доста сполучлив.
Искам да благодаря на всички, които следят блога. Може да кажем че днес, в епохата на комуникационно-информационната революция, времето е много ценно. Дори по-ценно от информацията. Затова аз ценя отделеното време на тези, които четат блога и се старая да пиша оригинални, т.е. съчинени от мен теми, които да бъдат не само интересни, но и съдържателни.
Поздрави на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар