8 март 2011 г.

Празник на жената

Когато се събудих тази сутрин, бях доста радикално настроен срещу 8ми март - празника на жената. Към обед обаче настроението ми взе да се подобрява и дори реших да поздравя женската половина на човечеството с една песен, която разкрива многостранността на Жената, с главно "Ж", както се казва. Мислих си че песента, за която се сетих, е на Шерил Кроу, а тя се оказа на Меридит Бруукс. Както и да е.
Често на този празник се чуват обвинения към мъжете, че през годината "забравят" за своите жени, забравят да се държат с тях като с дами, а видиш ли само един ден в годината се сещат за тях и им подарявали по едно цвете. И така, скъпи жени, вслушайте се добре в текста на песента и си задайте въпроса - А аз, бях ли добра през годината към мъжете? Държах ли се като child, като mother или lover, или бях по-лоша отколкото трябва? Така де, уважението трябва да е взаимно. Раздали ли сте достатъчно любов, за да очаквате такава? Честит празник скъпи жени - ние ви обичаме! И вие все така да ни обичате!



2 коментара:

  1. Приятно назидателен текст.Чудя се само какво е допустимото ниво на лошотия ...

    ОтговорИзтриване
  2. Да назидателен е. Можеше да бъде неприятно назидателен, но бях в добро настроение когато го писах...

    ОтговорИзтриване